tirsdag 21. desember 2010

Så var det farvel til cowboyland....:(

I dag var det siste dag på det morsomme og spennende uka:)

Det starta med at vi henta hestene også tok vi en svømme tur med hesten:)








Her var den noen som prøvde å ri på gårdsgrisen:P Tim sjefen selv sa at man var flinke om man klarte å sitte på den i det hele tatt:P He he












Her står Peter å nytter den siste dagen med sin kjære hest:P Tror han synes det var
litt trist så godt gårdsgrisen var å ga han litt støtte:P he eh...










Jeg måtte bare ta et siste bilde av min kjære hest Inca:P:) Savner den ille allerede jeg:P:) Tror jeg må reise tilbake å hilse på den en gang:P:) Den var så snill og søt så:P:) he eh













Her tok vi å jagga inn kuene etter å ha tatt å gallupert litt på sletta med hestene:P Og det var så sykt kult:P:)














Og til slutt måtte vi bare ta bilde av staffen:P:) De var så snille og koselige:P:) Savner de jeg:P:)

2 kommentarer:

  1. Huff da, så trist! :/
    Ser ut som om du har kosa deg VILT da :D:D
    Serriøst, du har vært utrolig flink til å oppdatere :o Kjempemorro å følge med :)
    Kos deg videre de siste dagene i Australia!
    Gleder meg til du kommer hjem igjen <3
    Klem fra Cathrine :)

    SvarSlett
  2. He he he ;) Har prøvd så godt jeg kan da vettu:) he he...Det har hvert helt vilt og vi har som sagt kosa oss helt vilt også:P:) he he

    SvarSlett