lørdag 18. desember 2010

Før vi fikk rota oss fram te drømmen min om å bli cowgirl:)

Første stopp:P

Først hadde vi en stopp i Sydney, der vi alle tok en såååå urtolig forteffelig god dusj:):) Det var så herlig:):) He he...tro meg etter skal vi se tre døy våkene eller med lite søvn:P Et døyn på flyplassen, to eller en og en halvt døyn på fly:P Tror nesten ikke jeg har fløt meg bedre etter en dusj jeg:) he eh...Og det og kunne ligge rett ut og sove og ikke sitte oppreist pressa sammen med folk på alle kanter:P:) Det var virkelig en fornøyelig frihet:P:) he eh...

Så Må nesten ha med et bilde av den dusjen altså:):) HEHE





4 kommentarer:

  1. refreshing ;D kos dåkk masse i Australia - d e kkkkoooooss!

    SvarSlett
  2. Haha, herlig beskrivelse :D
    Hørtes ikke dumt ut da, etter tre søvløse døgn :P
    Kos deg videre, cutie <3

    SvarSlett
  3. hahaha hoeres ikke dumt ut!! du skriver helt fantastisk!!! du boer blogge mer ! gleder meg til en dusj naar jeg kommer hjem jeg og, selv om min reise ikke er fult saa strabasioes. Saa flink du har vaert t aa blogge a!!!!! Passer meg perfekt her jeg sitter i Paris og venter paa boarding. :P gleder meg t detaljene naar jeg kommer hjem da! :D

    SvarSlett