fredag 17. desember 2010

Det første møte på reisen!

Tror det eller ei, så fikk vi brått en telefon fra sjefen til Peter om at flyet vårt var kansulert eller innstilt på grunn av snøkaos i Frankfurt! Så det var jo ikke så ille kult da:/ Vi stoppa pakkinga og starta med å lette etter andre måter eller flyruter for håp om og finne noen nye ruter...
Dette så ille dårlig ut da kan du si:/ Så det ente med at vi så det hele bortkasta og begynte å tenke på å begynne med julegave kjøping dagen etter omtrent:/ Eller rett å slett ta en tur te syden:):)

Men selv om vi egentlig var ille skuffa eller jeg var ille skuffa over at det kanskje ikke ble noe av. Guttane var litt skuffa de også, men de var eller syntes det var mest greit for de da kunne de være hjemme å slappe av å få mammas gode jule middag :P :) Og det begynte jeg også å tenke på også etter hvert som klokka tikka og tikka og tikka og rett og slett bare tikka:P he eh...Og den fortsatte og tikke uten noe resultater:/ Så Vi gikk å la oss vi:P:) Men etter hvert så våkna jeg brått av min kjære søte storebror robert ringte å sa at vi ikke måtte gi opp:P he eh...Så klokka to stjal vi bilen til mor å far å reiste til flyplassen:P:)

På flyplassen bare satt vi å sov, spiste, sov, var våken det meste av tiden i så å si hele natta`n:P I håp om bedre tider, men samtidig hadde vi nesten begynt å håpe på at det ikke ble noe, for det føltes så stresomt ut nå..Men så tenkte jeg bare at jeg skulle kjekke en siste gang før vi skulle gå til bilen å kjøre hjem, så tro det eller ei så tok det litt tid, for mens jeg stod der å venta klarte jeg vist så å si å duppe av nesten noen ganger...Peter bare satt å lo av meg borte på siden:P he he...
For jeg merka det ikke selv en gang at jeg stod der, for jeg var så trøtt at jeg stå å drømte at jeg var et helt annet sted:P HE he...

Men så kom resultattet: "Vi fikk et nytt fly, der vi skulle reise innom London og så til Singapor og så til sydeny:P:):) Så da ble det tru alika vel gett:P he eh..

Så jeg sier bare selv om det ser dårlig ut ser det tilslutt ille tydelig ut:P:) He he:P:) Blir ille bra te slutt se:):) He he he...Så sier bare:"En Må ikke gi opp guttær":) he he




3 kommentarer:

  1. Bra at d blei! Kiipt viss dåkk ikkje hadde fått reist!!

    SvarSlett
  2. Hahaha, du er så søøøt du! :D Historien ble jo bare mer og mer spennende for hver linje, hihi ;) Du kan få sagt det du! Kjipt at det ble så mye styr med flyet da, men flaks du har en storebror som kan backe dere opp litt! ;)

    Jeg merker at jeg savner deg masse allerede! <3 Jula er ikke den samme uten deg vøtt ;) Men jeg unner deg den turen her - den fortjener du! Du får kose deg masse videre, og sørg for å bli en skikkelig cowgirl når du har sjansen ;) Morro at du oppdaterer oss litt forresten! Glaaad i deg, søta!! <3

    Klem fra Cæææth.

    SvarSlett
  3. Jeg synes det ble litt små skjedelig jeg da:P He he..:P ha ha...men morsomt at noen følger med da:P he he

    SvarSlett