tirsdag 21. desember 2010

Enda en dag som turist i storbyen...


Her er et bilde fra dagen.... også kommer det litt mer nedover:P he he...











I dag har vi virkelig hvert turister:) he he...Vi har tatt turistbussen rundt i Byen:) Det var spennende å se alle byggningene, men de er så ille stor, så når man har kjørt noen runder, føler jeg bare at byen blir større å større...går ikke an å kjenne seg igjen jo...er bare en hau med mange digre byggninger :P:) Bortsett fra de som ikke er så store da :P he he...tror jeg skal holde meg på byggda i stede for jeg:) he he ...men du har en del som bør ses når man først er turist i beyn:) he he






Her gikk vi i en park i nærheten av operahuset:) Veldig mye festlig i grunn...he he...og mange kule trær:P he eh









Her har vi den kjente brua:) Som jeg ikke klarer å skrive navnet på, så det tror jeg jeg dropper:P Men den er kjent hvertfall:) he he...Det er sånn at man kan gå oppe på den..oppe på bua...det vet jeg jammen ikke om jeg tør å gjøre..vi har delvis planer om det..men vi får se hva vi tør...tror kanskje det er litt værre en parishjulet:P he eh..






Måtte bare ha med et bilde fra bussen:) he eh














ÅÅÅÅÅ....dette måtte vi bare gjøre, selv om jeg syntes det var skummelt, så måtte vi bare opp i den:) Var litt av en utsikt:)















Her er et bilde fra tårnet!:) Fin utsikt for å si det sånn:)












og et til....

4 kommentarer:

  1. Morro å se litt av selve byen også da :D Som sagt, masse fine bilder!! Ser helt herlig ut der nede <3

    Cæth.

    SvarSlett
  2. Hmm:P Vi storkoser oss...og er greit å se lit av selve byen, men savner cowboy land jeg :P he he he:P Er litt for stort!:P he he...men dere må virkelig bli med ned hit en gang å surfe en gang:P:) Det hadde hvert super rått!:P he he

    SvarSlett
  3. Ser den - cowboyland er litt mer din greie ;)
    Jaaa, vi er MED!! :D Hadde vært awsome.

    SvarSlett
  4. Det er bra:):) For du har nemmelig ikke noe valg:) hehe

    SvarSlett