søndag 22. september 2013

Fjelltur ved Norges Geografiske Midt punkt!:):)

Da tenkte jeg at jeg skulle oppdatere kjent folk på hva jeg driver med oppe i Nord! he he...Som dere ser er jeg veldig glad i naturen og dens fine preg, derfor veldig mange naturbilder :P som sikkert bare er kjedelig:) he he...men i helga han vi en dag fri fra skolen, så da benytta jeg og Linda (skolekompis) oss av friheten:) vi Pakka sekken og la i vei på en liten fjelltur, rett i nærheten av Steinkjer. Det vil også si ved Norges Geografiske Midtpunkt!:) 
Linda og en tilfeldig snill jeger vi møtte på tur!:) Vi dro på fisketur da vettu :) koselig:):) he he...

stjernevann i stede for stjernehimmel :P he he..


Obs...meg da vettu, god, svett og sletten endelig te toppen!:P he he

Fisketur 2 da vettu :) Rosa fiskestang gjør jammen susen!:) Lindas Fiskestang:):) he he...kjempe kul:) he he


Tøff solnedgang:):) he he

Det nærmer seg kvelden og fortsatt ingen fisk:P ehhe...

Men jeg fant en halvdø hærlig skapinge:):):) fantastiske øyenstikker:):) hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar